Sista chansen

Ska man vara fin får man fan ta och lida pin också. Den senaste veckan har jag bara suttit hemma och ätit chips, ta mig i kragen Hanna! Det har nog handlat mycket om att jag har varit sjuk också, men ändå. Nån måtta får det vara. Så idag ska jag och Angelica ta och rycka upp oss och röra oss till Björnön för lite gång i spåret. Nu jävlar, det handlar nog mycket om att peppa varann också :) vilket vi får göra.



Barnmat nästa. Nej, där går fan gränsen. Det handlar om träning och bra mat. Annars kryper dom där kilona man fick bort på annat sätt tillbaka snabbare än fyra sekunder, och då var ju allt bara förjäves. Inte sant?

Får jobba på brännan också känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0