Dead and gone

Stannade kvar fastän hjärtat ville ut, mitt farväl blev mitt lyckliga slut.

Tankar som har flygit omkring ganska ofta dom senaste månaderna och idag kan jag säga det med handen på hjärtat och verkligen mena det, utan ångest, utan dåligt samvete. Det viktiga är väl att det är sanning iallafall. Och på tal om det ska jag totalt rensa ur lögnare ur mitt liv, sådana förtjänar inte att vara innanför mina murar. Ingen behöver människor omkring sig som ljuger, hugger en i ryggen, endast hör av sig för att trycka och trampa på. Så jag råder er alla att göra detsamma.

Men jag måste säga, shame on you if you fool me once, shame on me if you fool me twice. Så lite har jag mig själv att skylla men inte nu, inte den här gången. Det värsta jag vet är när folk vräker ur sig massa strunt hit och dit när dom är på ett visst sätt, som dom sedan ångrar. Varför inte bara stå för sin sak? I hope you do.

Nej, nu är det nog. Nu är det tamigfan nog! Lilla snälla söta Hanna är dead and fucking gone!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0