Gråt brudjävel

Rubriken säger ju som den vill, jag är så arg så jag nästan gråter. Nyss var jag ganska så glad, gott om tid tills jag ska ta en promenad till Gryta och möta upp Sara, Malin och Evelina, börja föra och ta ett par hundra varv i city. Tills mamma skriver att hon inte hade köpt någon alkohol till mig. Ja nu låter jag ju som ni vill i era ögon, men det är ju värre när man är den som är den!

Så nu då? Filmkväll, ligga och äta tills man blir fet? Ta sig till Haga och släpa på en platta på bussen hem, ta med den på promenaden och dricka 24 öl ikväll? My god, jag tror jag avlider nu.



Efterlyser RODNEY DA SILVA för en trevligare kväll! Så om du ser det här, Hanna Pettersson, Västerås. Find me!

Kommentarer
Postat av: Michael Dahn

Tråkigt att höra.. =( Jag hoppas du mår finare snart. =)

2011-07-11 @ 13:43:04
Postat av: Hanna

mådde inte dåligt, va bara arg och ja, jag "mår" bättre

2011-07-12 @ 15:35:12
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0