Wonderful thé



Fick en trevlig överraskning av Hijo tidigare, vilket litet glädjeskott den jycken är. Man kan bara avguda han! Då blev Hanna glad för dagen. Jag och Paolina har vart och inhandlat lite frukost, blockljus och thé, gick till Chai som ligger i Igor där dom har många lösviktthéer som bara luktar helt gudomligt. Vi fick med oss körsbär och svenska bär som jag sitter med just nu, helt oemotståndligt gott måste jag säga. Mitt dagens tips är att springa och köpa ett hekto om man är thémänniska :) annars också förresten!

Tänkte ringa lägenhetsmannen nu och boka ett litet besök för att titta på lägenheten och prata ihop oss lite. Nervös spänning kallar jag det. Sen ska jag till mamma som fyller år idag, och sen bär jag av till min underbara älskade J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0