What a night

Det är inte ofta jag dricker längre men när jag väl gör det nuförtiden känns det så jävla värt! Igår drog jag och Michaela till Malin och det var super, vänner, alkohol och bra musik. Kan man begära mer? Hemmafest är så min grej, krogen är överskattat, folk man inte känner och musik man inte kan styra själv. Hemmafest är roligare, så jag får tacka alla mina vänner för en jävligt grym kväll jag tror vi alla vill göra om, och grattis i förskott twinsen :)

När jag skulle bege mig till bussen dock så hamnade jag inte vid Konsum där jag trodde, utan jag hamnade vid Joker så jag har alltså virrat mig runt från Skiljebo - Haga och slutligen hittat en busshållsplats där bussen faktiskt går på natten också, det var ett litet mission, drog en vurpa på vägen också så "skärten" (hahaha) är väl blå nu, men till slut hamnade jag hos Joel iallafall, nu är jag hos Michaela och känner mig en aning sugen på cola, chips, pizza osv men det är slut på det. Fan fan fan. Haha!

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0