Vilket pass

Utnyttjade gymmet 1,5 timme idag och det känns i kroppen, sen får man lida pin för att man ska bli fin. Förra veckans träningsvärk satt kvar i några dagar och nu lär det bli några grader värre och det ser jag inte fram emot, missade visst stretchning också så man får väl sota för det här. Efter det skänkte jag mig själv en sol i Växhuset så man ser mänsklig ut :) fan vad peppad jag var idag!

Tänkte visa er vad det är jag gör på gymmet, just nu gymmar jag med Tjej och killcentrum en gång i veckan men blir fler för jag ska nämligen få ett eget kort för att jag vill gymma på fritiden så mer blire, det är iallafall på Herrgärdet och inte så stort men finns vad jag behöver för fettförbränning känns det som:
 
  
  

Roddmaskin, vibbmaskin, situpsbräda, gåband osv. Hantlarna har jag på axeln och vrider fram, tillbaka, fram, tillbaka på magen för det är bra för "lovehandles" ska ni veta ;) blink! Och efter den promenaden på 30 minuter hade (har) jag så ont i fötterna för jag gick/joggade barfota. Stackars fötter...

Nu ska jag hoppa in i duschen och tajma Halv åtta hos mig precis efter. Hare, tjatja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0