Uppåtrus

Sitter nu hemma hos Nettan och ska agera sjuksyster här inatt för att Nettan ska iväg och jobba inatt (det är hon som innan mig agerat sjuksyster så nu byter jag av henne). Mamma har nämligen fått ryggskott eller något liknande och kan knappt röra sig själv och då är det bra att man har en dotter som hjälpande hand, det får bli sängläge hela kvällen med massa bra filmer kan jag tro och det skadar inte för min del...

Skulle i all hast kika min mail för jag har vart så ivrig hela dagen om att mannen med lägenheten ska svara på mitt mail och gissa vad?

Han har inga problem med min ålder eller mitt socialbidrag och min socialsekreterare har inte heller några problem utan behöver bara ett godkänt kontrakt från hans hyresvärd så det här ser riktigt ljust ut för min del, så snart kanske jag är Gideonsbergsbo igen vilket blir mycket trevligt, fram till oktober då men jag hoppas det ser lika ljust ut då, jag kanske har jobb? En ny lägenhet på g? Man vet aldrig säger jag, men nu ska jag inte vara för hastig men jag ville bara informera, det går bra nu, kompis det går bra nu :D

Dagens tips: ge aldrig upp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0