Tomt på rubriker

Tjatjatja!

Sov hos mannen inatt och lyckligt nog blev det inte så mycket spel utan mycket jag. Mycket av mig. That's how I like it. Jag zappade förbi någon kanal och gjorde ett underbart upptäckande om att Coyote ugly skulle börja, happy me. Joel fick göra sitt medan jag tittade på tjejfilm men tillslut gav han sig och kröp ner under täcket han också, han har börjat plugga nu så imorse väckte han mig och så sällskapade vi på en promenad till stan.

Förresten! Jag kom på att vi tävlade i "Vem vet mest" ni vet frågeprogrammet som går på TV, gissa vem som vann?! En annan blev ganska tjurig och trodde att han gav mig poäng men gubbe lilla, jag var visst mer kunnig än du hihihi

Jag gick till soc och eftersom att jag är jätteglad idag så störde det mig inte alls att vänta i 30 minuter, med musik blir ju hela jävla livet annorlunda, inte sant? Lunchade nyss på en kycklingsallad jag tiggde till mig av mamma, mumma! Michaela ska till Marina 13.00 och jag 14.00 och hur perfekt är inte det? Hoppas vi får dom tiderna jämt, fan vad längesen med Marinabesök, wiii :)



Jag vill ha sommar, sommar och sol. Och en smörgåstårta! I'm out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0