Tacokväll

Det har blivit lite mycket tacos här i stugan på senaste tiden men tänker man efter så är det inte så onyttigt, dessutom har vi kört på en "snåltaco" dvs inte alla ingridienser man egentligen skulle kunna ha, såsen klarar man sig dock inte utan. Min tacotallrik ser alltid densamma ut, alltihop i en enda stor röra, that's what I like the most.

 

Tittade på Felon på TV1000 för ett tag sen, såg ni den? Om ni inte gjorde, too bad for you guys. Ännu ett filmtips! Kan snart börja ta betalt, skämtåsido. Märker ni förresten att jag gottgör er? Tredje inlägget för idag om jag har räknat rätt, mestadels om massa oviktiga saker men det är ju ändå min blogg. Haha! När jag väl börjar skriva så flöder det verkligen på... I några dagar ;) Avslutar med en mening från Michael Jackssons låt - Man in the mirror. Bästa stycket! Och nu säger jag godnatt.

If you wanna make the world a better place,
take a look at yourself and then make a change

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0