Sunshine

God morgon, god morgon!

Tänk att nu vaknade jag av mig själv trots att jag är sjukanmäld, men skönt är väl det. Vädret är ju inte så fruktansvärt idag utan det är ju lite morgonsol, iallafall utanför mitt fönster. Är det någon som vet om det är sådär iskallt ute idag eller om man faktiskt kan leva med det? För nu är våren efterlyst.

Arbetsförmedlingen(förnedringen) har skrivit ut mig. Dom hade skickat ett brev hem till mamma och skrivit att jag "inte har svarat på utsänd förfrågan" men grejen är att det här är det första brevet jag har fått utav dom, och inte ett enda mail. Och borde dom inte skicka ut fler än ett brev om det nu skulle kommit fel på posten, än bara ett där det står att jag är avskriven och måste ta personlig kontakt med dom? Jag tycker det är jättekonstigt.


Det skedde en liten olycka igår och jag vet att det ser vidrigt ut men det tycker vi inte här i stugan. Makrill på hårdmacka är underbart! Synen lurar litegranna bara. Tycker någon annan om makrill? Kan tänka mig att fler ogillar det

Kommentarer
Postat av: Sophia

YEEEEEEEEEEE, LOVE IT!!! TITTA BARA PÅ MEJ - DOIN THE FATDANCE! yeah :D

2011-02-07 @ 23:40:19
Postat av: hanna

ursäkta?

2011-02-08 @ 14:05:17
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0