Step brothers

Vaknade visst runt 12.30 idag och jag har ingen aning om varför det blev så sent, mamma väckte mig några gånger för hjälp inatt, visst. Men jag brukar inte vara den som vaknar sent oavsett, ångest. Sitter hemma hos Nettan än, blir väl kvar här kan jag tro. Undra hur länge ryggskott eller vad det nu är, sitter kvar? Usch vad hemskt, jag vill aldrig få det när jag ser på mamma hur hon går omkring som en vandrande pinne... Jobbigt!

Har laddat hem Step brothers, har sett den med Joel två(?) gånger tror jag men jag älskar den, det är inte ofta jag skrattar högt åt en film men den här gången klickade det verkligen. En typisk komedi som jag verkligen tycker är rolig, har ni inte sett den? Då har ni missat något, så mitt tips är att se den :)


Kommentarer
Postat av: mathilda

för bra film!

2011-01-16 @ 14:09:07
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0