Spotifywar

Tänker på en praktikplats, jag står still här på Tjej och kill och behöver komma ut på lite praktik imellanåt. Är det någon som har förslag? (Gärna på ett ställe där chansen finns att man får jobb efteråt), på något fik eller restaurang eller liknande. Hade helst önskat mig ett jobb om det nu gick men det finns faktiskt inte så värst mycket att söka.

Satt vid Spotify härifrån och Michaela hemifrån, ni kan ju gissa om det blev krig? Tänkte mig inte för först utan playa låten om och om igen, och därefter kom jag på att det är ju Michaela i Skerike som spökar! Så nu har vi kontakt på Facebookchatten och kör varannan låt. Det kallar jag samarbete.

Väntar på syrran, Emma och Wille nu som skulle komma hit en sväng för dom ska in till Västerås. Och sen kommer Michaela ner på en kopp thé strax innan jag slutar och sen far vi till Hälla, Siba och Elgiganten var det tänkt. Lilla computern måste läggas in på observation (haha) för hon har fått några konstiga virus och infektioner, ingen av oss är ju speciellt bra på engelska så vi får väl se vad problemet är. Siba ska få en utskällning tänkte jag, hur kan man sätta ut en vara på reklam som man inte ens har inne i affären? Nu har jag väntat sen veckan innan jul på en kamera som aldrig har funnits på lagret och förmodligen inte kommer komma in heller. Typiskt!

Fungerar dom här?



Eller dom här?


Kommentarer
Postat av: bella

De där ska ju va samma sak tydligen, bara att det är väl lite roligare när dom heter bakis! Men jag har faktiskt hört att det ska funka mot baksmälla, och när du är utomlands såklart när det är så varmt, då brukade jag ta sån resorb:)

2011-01-21 @ 11:58:16
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0