Pass på Siba!

Det är tre veckor sedan idag jag var in på Siba, valde ut en kamera och satte mig i väntekö, och än har dom inte ringt och berättat den glada nyheten om att min kamera har kommit in. Jag har däremot vart där två gånger och frågat vad det är som händer, varav en gång har dom skämts och frågat om jag vill ha en annan kamera för högre pris men dåligare kvalité och nej tack, jag avstår och väntar.

Ringde dit tidigare men det är klart kösystem och vem orkar sitta och vänta på sin tur? Tur att jag kunde lämna mitt telefonnummer och så sa svararen att dom ringer upp mig under dagen, nu är klockan 17.30 och vi får se hur det slutar... Förmodligen inget samtal alls, tycker ändå dom borde kunna ringa och berätta för mig hur läget ligger till och en ursäkt krävs!

Så hade dom ett erbjudande på just den kameran "köp den här och få en fotoram på köpet, värde 499" vilket förmodligen inte kommer gå när det har gått så pass lång tid som det har! Fy fan.

Skippa att välja en kamera på Siba om den inte finns i lager är mitt tips.



Hos oss får du råd, visst. Det är sant, men frågan är om det är värt att vänta den tid det "tar"?! Big mistake tyvärr :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0