Överkänslig

Imorse sjukanmälde jag mig för jag kände av exakt samma huvudvärk "pannvärk" som jag hade i helgen och var livrädd över att det skulle spräcka ut på samma sätt men jag hann känna av innan den kom och tog så snabbt en Alvedon, det var samma imorse men nu är det helt okej, så nu sitter jag på Tjej och kill, ska ta min lunch nu och springa upp och köpa en sallad. Mensvärk har jag iallafall, kan man bli överkänslig av det? I don't know actually men det känns så.

Känner att jag är sur, irriterad, ledsen och arg idag. Allt på samma gång. Jag vet inte vad det beror på, tänkte jag skulle ringa Citypraktiken så dom kan reda ut mitt huvud en gång för alla eftersom det inte verkar som om det blivit gjort på rätt sätt förr, har jag sån här huvudvärk och har huvudvärk ofta överhuvudtaget så känns det som om dom borde hitta något fel någon jävla gång.

Är det någon som vet vad som biter bäst på migrän (om det är det jag har) Alvedon, Ipren, Samarin eller vad?



Kommentarer
Postat av: jp

TREO!

2011-01-20 @ 13:54:39
Postat av: hp

jag får prova det nästa gång då :)

2011-01-20 @ 13:57:21
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0