Nytt liv

Nu är måndagen jag fasat här, men än så länge går det bra, det har ju trots allt bara gått 3,5 timmar sen jag vaknade. Sitter nu i Växhuset tillbaka efter mitt lilla "lov" och det känns bra ändå. Fick i mig en nyttig frukost som bestod av ett kokt ägg utan några tillbehör, en skål lätt a-fil med osötad müsli och krossade linfrön och en kopp thé med en liten skvätt honung, finemang!

Blev positivt överraskad igår när jag såg att Sjätte sinnet gick på TV så jag och Michaela bänkade upp oss framför den och "firade" på ett ledsamt sett vår sista dag i det gamla livet med choklad vi inte hade smakat, som va så in åt helvete gott, så lite svårt ska det bli och lämna alla sötsaker men nu har jag gett mig fan på't och har jag klarat det förr så... :)



Kryss kryss kryss, frågan är vad man ska ersätta fredagsmyset med? Ett äpple maybe, tråkigt men fan så mycket bättre må jag säga!

Kommentarer
Postat av: monica

hej Hanna..Du ska se att du fixar det hur bra som helst..Man kan ju i princip äta allt men lite mindre portioner och att man rör sig..det är nog a och o...Godis är det sämsta men du får göra goa dipp med morötter selleri och annat..det finns så mycket som är gott.Till oss säger hon som leder detta att vi ska tänka på att ge fan i allt som är röror,du vet räksallad och allt sånt sen mycket grönt och frukt+ att röra sig...det fixar du..idag var jag ner till min Maria min kompis hon är frissa.Hon plockade ögonbrynen åt mig men med tråd inte pincett..Gissa om det blev bra så nu ska jag aldrig mer plocka med pincett.Blev som en ny människa.Så solade jag lite oxså och efter det blev det en promenad ...DU fixar detta ska du se ha det så gott och hoppas du får jobbet kram

2011-01-03 @ 16:31:40
Postat av: hanna

hej monica! ja, mindre portioner har jag redan kört igång med, jag äter inte så jättemycket utan jag äter lite och ofta, jag ska dock ta bort ris, pasta, potatis och bröd som är snabba kolhydrater, så jag får köra en liten blandstil, en egen stil för att klara det här :)



vad härligt med snygga och fräscha ögonbryn! jag har faktiskt aldrig provat den metoden själv men jag är så mån om mina ögonbryn, måste måla dom och hålla dom snygga så jag skulle nog inte vilja att någon annan plockade dom åt mig, haha!



jag hoppas också på jobb snart, i annat fall praktik som vi är lite inne på nu, vi får se hur det blir, jag söker dom jobb jag känner att jag har en chans på, men inget har hänt än så länge. kram!

2011-01-04 @ 12:34:26
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0