Nytt år

Innebär nya möjligheter.

Det nya 2011 innebär inget godis, chips, läsk och onödigt socker osv. Det kör jag igång med imorgon, måndag måste det va, känns mest rätt så. Hur ska detta gå? På det lägger jag promenader, gym och simning så det händer något. Jag simmade ju några gånger på slutet av förra året men det var inte så ofta och regelbundet som jag ville, så nu jävlar! Det firar jag och frugan senare, kyckling (som vi ska fortsätta äta men inte till vad som helst såsom pasta och Cafe de la paris-sås som vi ska göra idag).

Igår var det Fångarna på fortet och sedan zappande mellan Mamma Mia och Paradiset, såhär mysigt fick vi det. Sov såklart hemma hos min älskade på nyårsafton för andra året i rad, och jag fick med mig två bitar tacopaj hem igår av hans kära mor. Det gjorde kvällen lite bättre, och jag ska snart ta det till lunch å med tanke på att Michaela orkade en halv bit, stackarn mådde så dåligt igår, + jobb på det!

 

Mitt nyår blev absolut inte som andra år, men betydligt skönare såhär för jag minns det faktiskt! Det var något nytt och det är ju alltid roligt att kunna minnas kvällen istället för att supa bort varje hjärncell, och maten blev höjdpunkten i år, det här räckte för mig. Har förresten alltid tyckt att nyår är överskattat, ungdomar... :) try yourself! Gott nytt 2011

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0