Måndagmorgon

Jag sitter med en kopp körsbärs-thé och funderar på var jag kan söka praktik. Jag vet att jag måste för att inte fastna i Tjej och killcentrum (ungefär som Jobbcentrum, söka-jobb-ställe kan man säga), så frågan är vad jag vill hålla på med. Jag är väldigt kräsen när det gäller praktik - folk utnyttjar praktikanter, svårt att komma in i kollega-systemet, får man jobb eller inte? Ja ni förstår. Något jag kan tänka mig är något mysigt litet ställe i stan (eller någon annanstans om förslag finns), ett café eller restaurang av något slag. Hjälp mig! Tänk nu på att jag bor i Västerås :)

Någon som har praktiserat/jobbat/jobbar på Kalles?

Jag ska göra ett litet kort i Paint som jag kan ha som tillgång till gymmet-grej, för idag ska jag dra iväg och pumpa lite rumpa osv. Syndade ju igår och idag ligger inte samvetet på topp ska ni veta. Nu jäklar ska jag köra! Fettet ska bort och musklerna in. Så börjar jag, Michaela, Jenny och Emma att spela badminton på torsdag (alltså inte gå i något lag utan bara hyra en bana, en gång i veckan) kul träning = bra träning!

Imorgon blir det kryssning, jag vet inte med vilken båt eller var vi ska men spelar det någon roll egentligen? 24 timmar som 24 timmar. Jag dricker ju inte alltför ofta så jag är lite rädd för baksmällan. Jag tar komp och är ledig både tisdag och onsdag vilket är väldigt skönt. Hoppas bara inte att jag börjar supa på onsdagen så jag får ta en bakfylla på torsdagen igen. Någon annan som ska på kryssning imorgon?


Visst blir det jättefina bilder på vintern men det betyder
inte att jag inte är trött på snö, slask och minusgrader!

Kommentarer
Postat av: bella

Det ligger mittemot tabazco=)

2011-01-24 @ 10:36:52
URL: http://bellahs.blogg.se/
Postat av: bella

Ja lätt:D

2011-01-24 @ 10:46:49
URL: http://bellahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0