Luffarnas konung

När det börjar bli slaskigt ute och fortfarande är kallt, när det är söndag och man inte har något att göra, det är skillnad från sommaren det. Vet ni vad man kan underhålla sig med när det är tider som denna? Film!

 

En pojke med rakt och rufsigt hår, bänkade mig i soffan framför Rasmus på luffen. Så mysig film, tänk om man levat på den tiden då. Fattig skulle man va, men det är synd om den som är fattig. Fan jag älskar gamla barnfilmer, vad händer med dom nyare filmerna? Känns som om dom bara slåss och krigar, haha. Vad töntig jag låter, men det är såhär en bra barnfilm ska se ut, det kan ni skriva upp som kämpar med barnprogrammen på Bolibompa och Cartoon network och allt vad det är, ingen slår Astrid :)

Igår var det Armageddon som slog på, den tog måste jag säga. Kämpade mot tårarna där i slutet men kunde visst inte hålla igen så där satt man och grät som vanligt. Att man är så jäkla känslig, men då vet man att man lever!

Kommentarer
Postat av: MOAA - KAMPEN MOT DET OKÄNDA

fin blogg !:D

2011-01-09 @ 19:16:40
URL: http://aamelasmoa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0