Lovely day

Ja, tänka sig att jag är taggad till 1000 inför mitt nya liv! Jag tog en sol på lunchen och den satt fint. Jag ska ta en promenad till Skallberget och Angelica när jag slutar 15.00. Jag har hittat en värlsbra sida på Internet som jag ska registrera mig på så fort jag har fått min Internetdosa för det kostar, inte en förmögenhet men lite granna och det gör dom rätt i för jag tror att det är värt att registrera sig ändå, om man verkligen vill gå in för att gå ner i vikt! Du får b.la massa bra recept där det även står hur många kalorier det är per portion, vilket jag är väldigt dålig på. Osv, osv, osv. Man kan ju även ha en gratisregistrering. Ni får läsa mer på www.matdagboken.se



Inte minst med det. Jag har fått iväg ett mail till M2gruppens fastigheter för att Zam tipsade mig och jag trodde inte att jag var medlem men det visade sig att jag var det, tur för mig! Då kanske det går snabbare. Jag drog hursomhelst iväg ett mail till dom, lite om mig själv, en fråga om mitt socialbidrag och om deras kösystem osv. Så jag hoppas verkligen på svar och jag kan ju verkligen (inte för att skryta) skriva, så håll en tumme eller hela handen för mig nu :)

+

"Det här är en bekräftelse på att vi tagit emot din ansökan om jobb på Espresso House. Vi kommer under året ha ett behov av att anställa nya baristor, både på heltid och på deltid. Vi behåller din ansökan under 3 månader och kontaktar dig per telefon om du blir aktuell för en intervju. Vänliga hälsningar, Espresso House rekryteringsansvariga"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0