Kycklinggryta

Det blev en matdag på Tjej och kill idag, vilken tur för det säger jag! För någon dag sen hittade jag ett recept på en mager kycklinggryta som inte innehåller så mycket kalorier (vilket är bra för mig som just nu räknar kalorier) så det var klart för mig att jag ville testa, jag hade Paolina som assistent och vilket jobb vi gjorde, det visade sig vara jättegott så jag är nu mätt och belåten + att jag fick med mig en redig matlåda som jag ska äta hos Joel sen, mmm! Vill ni ha receptet sen? Skitsamma, ni får det ändå!

Ska strax kila iväg till Arbetsförmedlingen, Citygross skulle tydligen komma dit och prata och berätta lite om vad dom gör osv om jag inte uppfattat det hela fel, kan ju ta och lyssna litegrann iallafall och sedan blir det för mig att möta upp Sara på stan och gå några varv, inte helt fel :)


Kommentarer
Postat av: anja

Tjena! :) Jätte härlig blogg.

Lust å göra en header ?



Ha en underbar dag. <3

2011-01-22 @ 20:00:25
URL: http://anjacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0