Kissidissdiss



Jag bara måste lägga upp den här printen på min blogg. Fråga: hur sjuk får en människa bli som låter bli att klippa sin chihuahuas klor endast för att kunna måla klorna rosa? I din egna favoritfärg, ni kan säkert gissa er fram till vem av alla stora bloggerskor det här är.

Paow, Hugo och Tyra
är mina enda krav, det är dom bloggarna jag bara måste ha min dagliga dos av, ibland även Kenza. Men ibland (uttråkad) så går jag in på "Sveriges största bloggerska - Kissie" som hon själv säger det alltså, och där får man den sista underhållningen man letar efter. Jag tycker personligen inte om henne, hon verkar inte frisk men underhållning - det har jag aldrig sagt något om!

Det som är roligt med Kiss-i är hennes sjuka idéer, hennes bilder hon klipper bort insidan av låren i Paint, hennes provoceringar, hennes diet som består av knäckemackor, barnmat och bantningspiller. Hon är bara för mycket om man säger så, och är det underhållning och en sjuk blogg ni letar efter så har ni henne här

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0