Humörsvängningar

Michaela smittade av sig men nu är det lugnt, det har det varit ett tag. Sen jag stod och sminkade mig i badrummet och skruvade på kranen "MICHAELA! KOM NU!" och där fick vi båda dagens första äkta smile på läpparna, vattnet fungerar! Ny människa igen...

Vi har nyss ätit och jag sitter med en Xider nu, hoppas att systembolaget inte är stängt när vi kommer ner på stan men det ska tydligen stänga 19.00 som vanligt idag(?) och sedan far vi vidare till Malin och Mathilda på lite bravader, men dock blir det ganska lugnt för mig. Har inte alls varit sugen på alkohol för fem ruttna öre idag och då menar jag på hela dagen men något ska nog gå ner, får tänka på att jag inte alls festar så ofta och ibland är det faktiskt roligt, speciellt med gamla vänner :)

 

Dock blev jag lite sur när jag egentligen ville ha svart/vit ögonskugga men blandningen blev visst havsblå, so Hanna-style, whatever! Det får va, ser inte ut som en partymänniska längre iallafall vilket resulterar ofta i jeans och en vanlig stickad tröja, boring. Ha en trevlig fredagskväll!

Kommentarer
Postat av: mathilda

ja dom e nice !

ja du i dag har jag verkligen mått som jag förtjänat, men nu börjar de bli bättre :) hur mår du i dag då vännen, kul att ni kom verkligen, de var ju inte i går :)

2011-01-08 @ 17:35:57
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0