Holy friday

Vilken jävla morgon!

Vaknade och var dödstrött men dock blev jag pigg jättesnabbt, gick upp och klädde på mig och fixade till mig så jag såg ivf lite mänsklig ut, tittar ut genom fönstret och humöret sjunker ganska snabbt, snö var fan man än tittar är inte roligt att vakna till, speciellt inte om då promenaden till bussen innebär att man får bokstavligt talat pölsa sig fram i snön, rena rama gympapasset! Det var svårt att gå igår när det inte snöade, så nej. Jag sket i't och blev på pissigt humör och kompade hela dagen...

La mig med kläderna och vilade en stund, var dock pigg och pratade i 140 km/h så jag drog med mig Michaela upp från sömnen också och därefter har det flygit galgar hejvilt och papperskorgar i bitar osv, big mistake!



Jag vet inte var den här bilden jag tog för någon
vecka sen, kommer in i det här inlägget. Men
å andra sidan har jag fan inga andra bilder heller!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0