Hemmadag

Tittade ut genom fönstret hos Joel imorse och höll på att kvävas. Usch! Man kan lika gärna gå i ide. Jag trodde även att jag skulle få frukost på sängen men ops, karln vaknade visst 12.40 och tror ni jag var vaken då? Japp! Så jag fick göra mig ett ägg själv, en smoothie och ett glas of water. Så snäll var han. Minus. Mådde dock illa efter för gulan blev inte så hård som jag ville och det hatar jag, ett tag trodde jag nästan jag skulle spy och få vinterkräksjukan, passande men nej. Jag är "återställd" :) tänk, there is a God!

Snart blir det film, dom två senaste gångerna så har det sprutat tårar, inte undra på när det är såna otroliga filmer som bara skär rakt in i hjärtat, så ikväll blir det lite mer avslappnande och "inte sitta på nålar under hela filmen", Honey it is! Med Jessica Alba, min idol hihihi.

PS vilken svengelska va? Skulle jag gjort det här till en videoblogg hade jag nog låtit som Maria Montazami. PS2 snygg bild va?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0