Hålligång

Jag ska gå på lunch snart, ville bara uppdatera en snabbis. Tog med mig gårdagens rester vi blev bjudna på hos moder som fyllde år igår, lövbiff, pommes, rödvin och beasås. Mm! Idag fyller även min moster år, så jag grattar er båda, komiskt att vara systrar och fylla år såhär precis efter varandra. Firar med Galaxee nästa vecka. Blir nog ett jävla hålligång för familjen Pettersson/Annorlunda hahaha!

Tänkte mysa ner mig i soffan till Desperate housewife så passa på nu ni andra som har lunch, det slutar 12.40 och därefter vid 13-snåret blir det iväg till gymmet och köra slut på mig igen, vecka efter vecka. Träningsvärken efter den hemska magövningen Paolina lärde mig sitter nästan tamigfan kvar tills det är dags för gym igen, men det är fint, då vet man att det händer något! Nu har jag vart inne på lite fusk ioförsig men det är det som ska bort nu, idag. Jag är på G


Kommentarer
Postat av: mathilda

ja de bör du göra hannish :D

2011-01-19 @ 16:11:16
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

riktigt fin bild :D

2011-01-23 @ 13:22:24
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0