Ha den äran

Jag fick ett oväntat inlägg i loggen på Facebook av Pontus, min gamla granne från Gryta "grattis på namnsdagen" skrev han, jag minns inte sist jag brydde mig om en namsdag, vem gör det? Men det är väl roligt så jag säger grattis till alla Hannor idag den 5/1 för idag är det vårt namn som pryder Sveriges alla almanackor :)

Jag har nu drygt 700 kalorier att spendera idag och jag har ätit yoghurt (filen var slut) med osötad müsli och en kopp thé utan mjölk, socker eller honung. Så tog jag en morot nyss, hur fan kan det vara så mycket kalorier i precis allt?! Näe, jag måste gå till Ica och handla mig en sallad för kl. 13.00-14.00 blir det gym för oss men nu är det lunch, och jag måste få i mig något iallafall, dricker skapligt mycket vatten också!

Sen ska jag till mamma och till Rönnby för att duscha, eller ska man ge sig på ett långt varmt bad? Det var längesen, kanske äta något och sen ska jag till Joel min Joel och imorgon är jag ledig, älskling för att jag har namnsdag idag förtjänar jag en frukost på sängen imorgon. Puss

Hijo får pryda min blogg idag, han var på besök tidigare gubben! Hur kan du vara så förbaskat kär i Zam när du kan vara det i mig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0