Ett träningspass

Och inte vilket träningspass som helst utan jag höll på att avlida kände jag. Träna med Paolina själva så förstår ni hur jag menar, hon visade mig en jättebra magövning, låg på golvet och så skulle benen upp i luften och inte nudda marken sen när dom skulle ner och där låg man och kråla, upp ner, upp ner och ja ni förstår. Satan under gatan vad jobbigt det var men ack vad nöjd man är efteråt + en solning på det så nu känner jag mig mänsklig :)



Sen jag kom hem har jag diskat, duschat, plockat och donat och ätit en tonfisksallad så jag är nöjd, satt bänkad framför Halv åtta hos mig som tydligen började 17.25 konstigt nog, och sedan Vad blir det för mat. Jag och matlagningsprogram alltså, går verkligen ihop!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0