Challas, idioter

Vet ni vad kärringen säger när jag ringer och berättar om mitt senaste huvudvärksanfall som höll på i drygt 26 timmar, även när jag tagit många olika värktabletter och sov, vaknade och sov igen? Att jag ska vänta tills det blir så pass jobbig huvudvärk ännu en gång och sedan höra av mig till Citypraktiken och därefter få en tid.

Nej vet ni vad. Jag berättade då att jag hade åkt upp till akuten för min huvudvärk och att det här inte kändes som en vanlig huvudvärk som släppte efter någon timma, utan det höll på i över ett dygn. Då är det något som inte stämmer, håller ni inte med mig? Nej hoppas hon kände sig dum, om man fått sådär en gång vill man gärna inte få det igen, vadå vänta tills det blir samma som då? Nej fan vad bedrövligt, sjuk jävel. Då blev jag arg!

Slutade iallafall med att jag fick en tid ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0