Blandad stil

Jag har funderat på om jag ska köra med GI igen och verkligen gå in för det, det hjälpte ju sist men jag tyckte det var ganska svårt med vad jag skulle äta och inte, att behöva ersätta det man inte får i sig med något annat som var lite för komplicerat för mig, men eftersom jag hittade den där sidan jag även tipsade er om igår så ska jag nog köra mitt egna race, att sluta äta pasta, ris, potatis och bröd snor jag från GI dock men annars ska jag börja räkna kalorier och börja träna imorgon, dock bara en gång i veckan (tills jag skaffar mig ett gymkort) men jag ska lägga till simning en gång i veckan och så får jag fara ut på promenader, klarar jag mig ett tag så ska det här nog gå hem, bort med godis/chips/kakor/läsk och onödigt socker och fett för nu kör jag!

(La ni märke till att jag inte gjorde en enda punkt i den där "meningen"?)



Igår blev det Den gröna milen och ikväll blir det Nyckeln till frihet!
Först bussa till Rönnby och till mamma för ett litet besök och så tänkte
jag hämta lite grejer in need bara, sen promenad till Michaela och filmtime

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0