Bad update

Jag vet att jag suger, det här med bloggen går verkligen i perioder. Nu har jag fan inte bloggat på hela helgen och vissa gånger bloggar jag några gånger varje dag, 12 styckna besökare dom här dagarna, inte konstigt när det inte funnits något nytt att läsa om, hoppas resten kommer tillbaka strax :) skärpning ja.

Jag har vart hemma idag, vaknade med huvudvärk vilket jag har gjort ganska ofta den senaste tiden, jag har tid hos doktorn på torsdag. Någon som har migrän och kan lämna en kommentar? Vill veta syndromen. Har nämligen vart hos doktorn/akuten för min huvudvärk förr och dom har aldrig hittat något fel men den här gången tänker jag inte ge upp så lätt för såhär kan jag inte gå runt längre!

Jag sov hos Joel hela helgen och har tyvärr glömt min kamera där så vad som hände i fredags får ni reda på sen (om det nu blir så, haha) för bilder finns på kameran så nu har jag inget roligt att bjuda er på så ni får se en bild från kryssningen som inte har nånting med det här inlägget att göra förövrigt.

 

Något sånt här blir det inte på ett tag då min sambo har åkt på halsfluss eller liknande. Numera pratar vi inte i ansiktet på varann utan snarare "bakom ryggarna på varann" haha! Joel hade feber och är förkyld han också (det blev förstås lite pussande ändå) men jag hoppas jag slipper sjukan då jag tänkte åka till Karlskoga i helgen och hälsa på min storebror, det är nästan ett måste för mig!

JAG TÄNKER INTE BLI SJUK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0