Återställd!

Jag fick en smällande huvudvärk runt hela pannan i lördags kväll, somnade och vaknade med huvudvärk och så höll det på några gånger tills jag gick upp men huvudvärken satt kvar till igår kväll, så jag hade ett såkallat migränanfall i 24 timmar om inte mer, jag har blivit transporterad av ambulans till akuten pga min huvudvärk en gång förut och det var det jobbigaste jag vart med om, har kollat upp min huvudvärk förut men dom har aldrig hittat något fel, men nu ska jag ringa och tjata på dom imorgon (är hemma och kurerar mig idag för säkerhetens skull) för nu måste dom hitta något, migrän eller vad som helst. Skulle vara skönt att iallafall veta varför man har ont i huvudet liksom


Kommentarer
Postat av: mathilda

ja de e bra, men du såg du solsidan i går =)

2011-01-17 @ 16:01:05
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/
Postat av: mathilda

Hej sötis!

Allt bra idag? :)

2011-01-17 @ 16:54:46
URL: http://sjondinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0