And i'm back

Och jag lever. Jag har dock huvudvärk än men det värsta är över iallafall kan jag säga. La årets kräka i en påse i vår hytt, fräsch tjej. Jag kan säga att det inte var så många ungdomar på båten, dom flesta hade rullator eller käpp. Oxfilén vi fick var rosa och jag kan absolut inte äta rosa eller blodigt kött så det gick väl sådär. Lyxsviten för 4000:- var helt jävla underbar. Två rum och ett flott badrum, dubbelsäng och plasma-tv, helt okej liksom om jag får säga det själv. Jag slänger upp en några så ni får ta en liten del av min resa :) 

Nej, jag ångrade mig. Hade lagt upp ett antal bilder men jag tog bort dom. Det går segt och jag laddar upp massvis med bilder på Facebook, datorn segar så ni får nöja er med den här bilden. Får lägga upp lite då och då om ni känner att ni vill se, här dansade gummorna och gubbarna, kände inte att jag ville dansa vals/tryckare eller bugg, körde på en egen stil


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: nej, egentligen inte, jag väger 65 kg ungefär nu :)

2011-01-26 @ 21:53:21
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0