What's up?

Hur kunde jag gå från att blogga flera gånger om dagen till att blogga någon gång i veckan? Men å andra sidan, varför ska man blogga om man inte har något att blogga om? Sålänge det inte handlar om uppdateringar då, vilket jag ska ge er nu. En redig uppdatering!

"Nya livet" går lite som det vill, dvs inte som jag vill. Vad kan jag säga om det? Jag suger, jag tränar dock 2-3 gånger i veckan men det hade ju fungerat bättre om jag inte var så förbannat sötsugen 24/7 men man lever bara en gång. Får börja köra på barnmat och Loka, dock älskar jag Tacos för mycket för att köra på en sån dum diet, skulle aldrig klara av det.



Sov hos Angelica inatt, vi och Jonna tittade på BB och jag har gissat på att Gurkan och Roza ska in från glashuset vilket det blev, fick ett SMS från Joel under BB igår "Gurkan är inne! Ska köpa sån där 24/7 nu" haha! Då vet man iallafall vart man har karl'n, han kommer sitta hemma hela tiden och spana på Gurkis in tha house. Nu kommer det ju hända grejer, längtar till ikväll!

Och på tal om ikväll/idag, så ska min kära fruga (känns som om vi inte har träffats på evigheter, saknar henne!) Michaela komma och hämta mig efter jag slutat, vi ska gå iväg och handla lite krubb som jag tänkte försöka tillaga, det gick så bra för Paellan sist jag aldrig hade lagat så nu vill jag bara prova prova och prova, Michaela tycker det är kul iallafall för man får höra några gånger i månaden "det är aldrig någon som gör fiskpinnar och mos till mig", okej okej, stackars henne då! :)

nej, nu går jag och myser med Ich!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0