Till salu



Det här är en Samsung ES30 som jag vill ha såld, nypriset för den var 899:- och kvittot + kartong finns kvar till den som önskar.

Jag köpte den den 21/1 och anledningen till att jag vill sälja den redan nu är för att den inte är som jag vill att den ska vara. Det är en helt vanlig "standardkamera" som fungerar utmärkt, tar bra bilder och har stor display osv. Och jag kan inte lämna tillbaka den nu med tanke på att jag har öppnat kartongen och använt kameran (dock bara fåtal gånger). Jag köpte den på Siba och där kan man inte prova kameran innan man köper den, så jag gjorde en chansning och det visade sig vara ett snedsteg helt enkelt. Den är förövrigt i toppskick och allt fungerar korrekt, jag är bara inte nöjd med den.

För mer info, se här: http://www.siba.se/Products/Product.aspx?id=5034245

Kommentarer
Postat av: sanna

Jag fick ju samma sån där i födelsedags present, och jag bytte tillbaka min för en vecka sen och jag hade öppnat förpackningen och använt den, men i och för sig köpte vi den från eleganten .. men står det på kvittot att de ej går att lämna tbk om man öppnat förpackningen?

2011-02-01 @ 20:21:50
URL: http://sannasilverberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0