Söndagssnack

Jag sitter hemma hos Joel, han har visst tagit sig en powernap ser jag. Igår tittade vi slut på alla avsnitt vi hade av Solsidan, synd det för det är jävligt kul och jag hade velat sett några avsnitt till idag, Spykids är på TVn och det är inte en film för mig om man säger så, så är det inget roligare än så på TV, så jag satte mig här en sväng. Vilket avsnitt är Solsidan på, på TV förresten, och vilken kanal/tid visas det på? Tänkte vi kanske har hunnit kolla ikapp nu :)



I fredags sov jag hos mamma, egentligen av en anledning men det blev inte något av med det, men jag stannade kvar ändå. Sedan åkte jag direkt till Joel så jag har inte varit hemma (hos Michaela) sen i... torsdags tror jag det blir, ska bli skönt att komma hem sen. Mamma försöker få mig att sova hos henne ikväll också, men tror jag hoppar det, vill komma hem och "landa" någon gång, även om Michaela jobbar just ikväll, typiskt.

Som pricken över i:t har jag hosta och snuva, god damn it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0