Solsidan

Förra veckan såg jag mitt första avsnitt av Solsidan, jag vet inte varför jag inte har valt att titta på det. Det kändes som om varje gång Solsidan gick på TV uppdaterade verkligen alla sin facebookstatus "Solsidan, solsidan, solsidan!" Som galna, men efter det avsnittet bestämde jag mig för att dom hade rätt.

Det resulterade i dom första fem eller sex avsnitten av Solsidan igår hemma hos Joel, jag mer eller mindre tvingade honom att ladda hem det för att ge det en chans och det blev positivt. Vi båda gillade det och kunde helt enkelt inte slita oss så nu har vi alltid något att titta på som vi båda faktiskt gillar, yey! :)



Vad tycker ni om Solsidan?

Kommentarer
Postat av: :)

SOLSIDAN ÄR B Ä S T !

2011-02-02 @ 14:40:40
Postat av: ma

haha för bra, ove är ju klockren!

2011-02-10 @ 11:07:49
URL: http://stjarngudinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0