Snart lunch

Idag är jag åter på banan och jag sitter och väntar in min lunch som startar om tolv minuter, tog med mig ett paket nudlar hemifrån som jag ska koka för idag känner jag mig hungrig! Sen ska jag till Marina klockan 14.00 och därefter slutar jag och då möter jag upp Sara för en fika, mysigt :)

Fast å andra sidan funderade jag faktiskt på om jag och Sara skulle gå till någon mysig restaurang eller liknande och äta oss varsin lunch (jag har dock inte frågat henne än) men jag tänkte sova hos Joel ikväll, måste ändå hämta min kamera där, och jag blev just otroligt sugen på en fiskgratäng från Ica som värms i ugn. Fan vad jag älskar fiskgratäng. Helt makalöst mycket, mammas är bäst!

Ni kanske vet något ställe i Västerås som har fiskgratäng på menyn?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0