Sjukstugan




Detta är vad jag sysslade med under mina dagar hemma hos mamma, sprang runt i tofflor och morgonrock dagarna ut i ända. Älskade när posten kom med reklam (dock inte tre reklamblad i olika storlekar från Coop Konsum, värt? Svar nej). Läste Veckorevyn och hade långa goda frukostar till Våra bästa år.

Jag och mamma började även rensa alla dessa jäkla skor som bara står och samlar damm i garderoben, tänkte slänga upp lite på Blocket, där ska ändå min kamera upp. Men vi kom på en bättre idé för det är loppis på Rönnby på lördag, varför inte bara hyra oss ett bord och ställa ut det där? Välkomna att kika förbi och handla hela min garderob som ska bort! Tack hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0