Mission completed

Ursäkta uppdateringen men jag har nämligen sovit hos min mamma sen i onsdags och inte förrän igår fick vi internet men då fick jag för mig att jag skulle rensa ur alla mina garderober, kasta allt trasigt och spara och eventuellt försöka få iväg dugliga kläder på Blocket eller Tradera, får se om jag tjänar ett par kronor, har en del skor också. Det tog mig ungefär hela dagen och mitt rum såg ut som ett åsknedslag ett tag där, men nu så är jag klar! Är ett par plagg fattigare men garderoben och byrån är fräscht iallafall :)


(ungefär såhär står kläderna och väntar på nya köpare
hemma i mitt rum, dock inte min bild, från Google)

Så smsade jag Comviq för någon dag sen också pga mitt jäkla MMS-problem, har alltså inte kunnat skicka eller ta emot MMS på min mobil - ever! Så jag tyckte det var dags att försöka lösa det nu, dom ringde mig imorse och nu är problemet löst så nu är det bara att göra mig happy och börja MMSa mig! Puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0