Massa krångel

Försöker mig på att lägga upp min första annons på Blocket ever men det gick sådär, skulle betala med kortet men dom tog inte emot det av någon anledning och då fanns alternativet att man kunde ringa in och betala inom 48 timmar och då ringer jag och så säger dom att dom inte tar emot kontant utan man måste väl tydligen ha abonnemang, så jäkla typiskt! Får fixa det på annat sätt.

Så jag säger det igen, jag ska bli av med min Samsung ES30 och jag kan tänka mig högsta bud för den ska bort, bort, bort. Kom igen nu torrbollar, vi startar en liten auktion här. Som "sagt"/skrivet är den köpt den 21/1 så den är strax över två veckor gammal och använd ett fåtal gånger, som nypris kostade den 899:- och generöst nog kan jag bjuda på minneskortet bara ni ger mig ett pris! Jag är ute efter en annan kamera och det är ju ovärt att ha två, inte sant?



Hjälp en ung dam i nöd.

Och det är ju självklart inga fel på kameran utan jag är bara helt enkelt inte nöjd då jag är lite kräsen och vill ha vissa inställningar och vissa ljus osv men förövrigt är det en bra kamera med hög (5x) optisk zoom, allt finns med i kartong - även kvitto SÅKLART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0