Lite tristess

Jag sitter och väntar på mitt favoritprogram Halv åtta hos mig och tänkte slänga upp några "onödiga" bilder sålänge, som rubriken säger så har jag haft lite tristess här hemma idag så jag roade mig med kameran. Valde då dock att leka med Michaelas kamera som jag gillar tio gånger mer än min egna, too bad. Det är en kamera som hon har jag vill ha! Min kamera tål inte den här inställningen då bilden blir för ljus. Jag som älskar att ta såna här fokus-bilder/närbilder.  

    

Nu måste jag rusa, ni ser ju vad klockan är. Jag som tänkte koka ett ägg och trycka i mig en äggmacka men det hinner jag ju dock inte på tre ynkla minuter, får bli till pausen.

Uppdaterar mer sen (kan jag tro)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0