Ett stuk sjuk

Inte är jag en miljömänniska precis när allt jäkla toalettpapper tog slut, ganska snabbt dessutom. Jag sitter hemma hos mamma, åkte hit igår för jag blev så fruktansvärt sugen på kebab från Rönnby. Det är min topp 3 på listan över bästa kebabpizzorna i stan. Förstaplatsen ger jag självklart Mios på Gideonsberg, andraplatsen snor Sippan som ligger runt Lögalängden där någonstans (+ för deras vitsås).

Jag pratade från toalettpapper till kebabpizza, det här blir nog ett lyckat inlägg. Jag har inte skrivit pålänge pågrund av internetbrist här men nu så, inga bilder har jag att bjuda på heller. Jag är iallafall sjuk så jag skyller på det, känner mig inte ett förbannad skit positiv så jag kan skylla på det också, så jag säger såhär, att ni får update av mig imorgon istället när jag är hemma hos Michaela igen, har ju inte vart "hemma och landat" på flera dagar. Skönt med lite sjukskrivning och massa thé iallafall, den saken är klargjord!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0