End of day

Jag har i princip slutat nu, slutar egentligen 15.00 men jag får gå när jag vill. Jag ska ju sola och gymma, inte konstigt att jag inte har gått än. Det är ju något som inte lockar och jag antar inte att det är solariumet, nej jag måste få något gjort i kroppformen nu tänkte jag! Förra veckan blev ju lite sisådär, jag trodde en kaka på hela veckan skulle räcka. Okej, nu låter det som om jag fick matattack, men en näve popcorn och någon kärleksmums skadar väl inte?



Men det är ju det det gör, äter jag inte allt jag vill på en dag så är det fusk, och nej jag bantar inte eller går inte på några dieter och "fusket" anser jag själv vara fusk. Jag vill ju hålla mig och det går inte om jag springer omkring och småäter då och då, då blir jag bara sugen. Så det bästa vore ju om man inte åt överhuvudtaget! Kanske ska sluta tillåta mig själv att äta godsaker en dag i veckan? Då kanske jag känner någon gång ibland att jag faktiskt är sugen, måste övervinna suget! Go go go, nu drar jag fan till gymmet och överlever det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0