En kaka

Nu är jag inne på det nya livet igen, och jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men nu känns det faktiskt som om det är på riktigt - och ja, jag vet inte hur många gånger jag har sagt det heller.

Men nu har jag lagt dieter på hyllan. Jag äter det jag vill, men jag äter mindre portioner och finns sås med i bilden, så behöver jag ju faktiskt inte 2 dl utav det, så jag tänker egentligen bara på vad jag trycker i mig. En bra grej är ju att faktiskt bara äta tills man är mätt. Godis försöker jag skippa, så den här veckan har jag gottat mig med en kaka, sen får det va. Har även tre dagar av den här veckan umgåtts med gymmet!



Var med som sällskap till Michaela som passade Leon igår, väldigt roligt för oss äldre dvs jag, Michaela och Jenny som också var där. Vi satt och spelade det här spelet med fiskar man ska fånga medan dom öppnar och stänger munnen 24/7, med världens minsta fiskespö. Jag minns att jag hade det när jag var liten. Leon själv ville inte leka med oss, haha!

Jenny hade även en överraskning till mig (prisa Gud för att hon läser min blogg vissa gånger), nämligen Pearl Harbor! Och halleluja vad lyckan rann över bägaren just i det ögonblicket. Längtar som satan under gatan till imorgon, söndag - the perfect day för Pearl Harbor. Jag längtar. Lånade även hem några filmer av Pernilla, Michaelas syster. Djungelboken har jag nyss tittat klart på, har nog sett den en miljon gånger nu :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Leon, är det en bebis? :)

2011-02-20 @ 18:25:44
Postat av: hanna

inte direkt en "bebis" men ett barn, snart 3 år :)

2011-02-21 @ 11:14:15
URL: http://petterssonhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0