Dags för 138

Fan vad dåligt jag uppdaterar, måste hamnat i någon icke-dator-period, sorry!

Igår var jag hemma hos Ankan, vi skulle hyra en film (OBS det finns bara massa skitfilmer på Konsum, Skallberget) så det fick bli Låt den rätte komma in. Jag trodde den enbart handlade om mobbing och inte att det fanns vampyrer och shit med i bilden så den var inte mycket att hurra för. Dom pratade inte så mycket i filmen heller, inte mer än nödvändigt och det gjorde så man inte riktigt förstod. Den var inte sevärd iallafall...

Vet ni när jag och Michaela vaknade idag? 12.30, fan vad arg jag blir på sånt. Hatar att vakna så sent även om det är skönt att sova ut men 12.30 är lite på gränsen tycker jag, jag som skulle upp 10.20 för att titta på Våra bästa år.

 

Ikväll blir det Cafe 138 tillsammans med Paolina, jag känner dock inte alls
för det just nu pga att jag är nyvaken, otaggad men det ska nog gå finfint :)


Kommentarer
Postat av: mPP

vi var lite soeta det

2011-02-25 @ 14:40:18
Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

ah det tyckte jag med. snygga tröjor ;D

2011-02-25 @ 14:53:09
URL: http://khangkhengs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0