Dagens

Som ni märker på bilderna under så har jag varierat med dagens klädval, gick från en stor filt med hjärtan på (passande va?) till korta cykelbyxor aka pyjamas, till lång orange t-shirt med en giraff på, till mitt nuvarande klädval. Bekvämt måste jag säga!



Jag hinner inte ens visa, jag upptäckte att jag blev klar just i rättans tid till att gå till bussen, jag tar bussen som går närmare härifrån så slipper jag gå i dessa minusgrader i 20 minuter, det gillas inte. 127 timmar blir det nog på bio. Hoppas på bra betyg! Ha en fin alla hjärtans dag

Kommentarer
Postat av: Alexandra

fin tröja :)

2011-02-14 @ 19:54:46
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: bella

jo då det går riktigt bra och jag trivs bra som fan:D Hade mitt första sälj igår på alla hjärtans dag, riktigt kul. Så det känns så jävla skönt att ha nått annat än det där förbannade krogjobbet, så trött på det!

2011-02-15 @ 05:53:09
URL: http://bellahs,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0