Aggressionsproblem

Den här dagen fick ju en bra början. Eller?

Skulle vara hos läkaren 08.30 och gick upp 07.55 då jag egentligen skulle behöva gå till bussen. Klädde på mig och borstade tänderna samtidigt och håret fick vara i samma knut som igår, den bara hängde när jag kom på bussen, fick nämligen tok-kuta för att hinna, och nära var jag på att missa men jag hann! Var så anfådd så jag började hosta och flåsa, haha. Låter kul men jag var riktigt förbannad!

Jag skulle till min läkare angående min huvudvärk jag får någon gång i veckan, det är inte normalt vad jag tycker. Jag har alltid vart en "huvudvärksmänniska" men sist jag fick ett såkallad huvudvärksanfall som varade i ungefär... 27? timmar, så blev jag orolig, så jag ville ha en utredning. Min läkare föreslog sjukgymnastik, suck att han aldrig förstår vad jag menar. Inte för att låta rasistisk eller något nu, men ska man bli läkare tycker jag huvudpunkt nummer ett är att lära sig behärska det svenska spåket.

Så jag ska alltså lägga ut tusen riksdaler för att "testa" om det hjälper med sjukgymnastik, var tvungen att påminna honom om att jag faktiskt har socialbidrag så jag hoppas det täcker såna här sjukbesök också, annars går det tyvärr inte och då får jag leva med min pissiga huvudvärk. Jag tycker det låter helt orimligt att lite sjukgymnastik skulle hjälpa mig som haft huvudvärk i stort sett hela mitt liv, skulle hellre satsa på en migränutredning om jag själv fick välja men icke sa nicke. Blev så arg så jag började grina där inne i rummet. Inte okej!

Lät ungefär lika orimligt som när jag gick dit förut och ville utreda magen, jag kände mig låg, spydde, var yrslig osv och då sa han att det "kunde" vara magkatarr men någon utredning fick jag inte. Då sa han något lika orimligt som det här, nämligen att jag skulle skaffa mig aktiviteter. Herregud säger jag.

Får väl försöka med det här men funkar inte sjukgymnastik så tänker jag stämma hela Citypraktiken, hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0