Tidsfördriv med start 03.35

Vad heter ni? Hanna och Joel
Hur träffades ni? Gemensamma vänner kan jag tro
Hur länge har ni varit tillsammans? Till och från sen i augusti 09, men senast blev vi tillsammans igen efter ett uppehåll nu i början av september
Är ni förlovade? Nej
Bor ni ihop? Nej
Har ni barn? Nej
Har båda körkort? Nej, ingen av oss
Kommer du ihåg er första kyss? Ja
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det minns jag inte
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Han
Vem sjunger bäst? Jag! Helt utan någon som helst tvekan om saken
Håller ni i handen på stan? Nja, det händer väl
Var nån av er oskuld när ni träffades? Nej
Kände ni varann innan ni blev ihop? Ja
Vad har ni gemensamt? Vi har en del gemensamt
Blev du kär i första ögonkastet? Nej
Har ni stora framtidsplaner? Vi ska ha åtta barn om jag ska kunna dela ut alla namn som står på min lista (ja, jag har redan tänkt på namn!) Det är ju ganska stort, hehe
Har ni varit utomlands tillammans? Nej
Vem lagar bäst mat? Jag!
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Ligger i sängen och tittar på South Park på MTV eller något, troligtvis
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Oftast
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nej
Blir du lätt svartsjuk? Upplevs nog som så, ja
Ringer eller smsar ni mest? Måste nog säga sms
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? Hans ögon är ganska creepy men unika. Förövrigt ryggen, och allt annat såklart
Pratar någon av er i sömnen? Joel gör det ganska ofta men han nekar det ännu oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0