So long suckers

Efter jag ätit upp min sallad with chicken tänkte jag gå ner och rösta ut Moderaterna, för gott tänkte jag. Och sen tänkte jag möta Emelie downtown och se vad dagen bjuder på! Så dagens fråga, vad ska ni rösta på?

Igår blev det jobb för min del, i musikcaféet i Växhuset, underground. Det har varit en vattenskada där men nu är allt i start igen och det är en väldigt trevlig miljö, det va helt okej trots magen som jag haft ont i, flera flera dagar. Men nu vet jag orsaken iallafall, hehe. Blod. Usch!



"You see me driving down the street, I look so fucking good. We're smoking
weed and doing dirt, in my Tommy Hilfinger hoodie. We're gonna keep talking
bullshit about you cause nobody be frontin' me and my crew, cause I'm a
hiphoper, yes I am! You see me wearing baggy jeans, baggy jeans huh!"
;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0