Pengar är det värsta jag vet

men även det bästa! :) :(

Hur kommer det sig att allt kostar pengar? Och då menar jag allt. Idag vore en perfekt dag för Hanna att ta sig ner och sola på stan och senare kanske en bio. Men nej sa plånkan, inte för att jag inte just nu har pengar. Utan för att bara det kostar ju som inträdet på krogen, som förövrigt också är svindyrt. Nej, vad ska man rösta på? Mer pengar åt dom fattiga, som Robin Hood tycker!



Man börjar räkna ner dagarna till den 27, den 27! Alltså en månad
innan. Åh, pengar mi corazon burn in auschwitz säger jag. Puss

Drömde förresten att jag hade en hund, eller först hade jag en valp som jag tappade bort i mitteningången i Punkt, den försökte alla göra till en elaking och oh jag blev så arg. Sen när jag fick valp nummer två så var alla jättesnälla mot den, som dock blev helt crazy och växte och blev stor som en björn, på bara några dagar. Nä. Fan... Men bra söta är dom!



(Bilder tagna från Sanna Ahlm's facebook på dom små underbaringarna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0